• Wat is Bitebuddy?

    Bitebuddy is een vergelijkingsplatform voor online eten bestellen. Wij verzamelen data van eten bezorgdiensten om ze vervolgens overzichtelijk aan jou te presenteren. Zo heb jij één plek waar je terecht kan om online eten te bestellen. En weet je precies waar je het snelst of voordeligst eten kan bestellen.

  • Waarom zou ik Bitebuddy gebruiken?

    Als je eten besteld wil je natuurlijk zeker zijn dat jouw keuze de beste is. Nu komt het vaak voor dat hetzelfde eten bij een andere bezorgdienst goedkoper of sneller bezorgd kan worden. Daarnaast zijn bezorgtijden en bezorggebieden per dienst verschillend. Dit laten wij jou zien in één overzicht, super handig dus! 

  • Hoe werkt het?

    Simpel. Vul je adres in, kies een restaurant uit de lijst en selecteer de bezorgdienst waar jij je bestelling wil plaatsen. De ene bezorgdienst zal bijvoorbeeld sneller zijn dan de ander. Of juist goedkoper.

  • Welke restaurants kan ik vinden op Bitebuddy?

    In principe wordt elk restaurant dat op de aangesloten bezorgdiensten te vinden is in het restaurant-overzicht weergegeven. Mis je een restaurant? Laat het ons weten en wij geven het door!

  • Welke bezorgdiensten zijn bij jullie aangesloten?

    Op het moment hebben Thuisbezorgd, Deliveroo en Hungry.nl zich bij Bitebuddy aangesloten. We werken er hard aan om steeds meer bezorgdiensten in ons platform op te nemen!

  • Hoe vaak veranderen de bezorgkosten en bezorgtijden?

    Vaak! Onze aangesloten partners zijn zichzelf constant aan het verbeteren en wij houden ze nauwlettend in de gaten. We laten de kosten en tijden zo up-to-date mogelijk zien. Zo kan jij het beste een keuze maken.

  • Hoe vaak zijn er acties?

    Acties zijn er bijna altijd. Er is altijd wel een reden te verzinnen: feestdagen, verjaardagen van bezorgdiensten, speciale gelegenheden. Wij tonen deze acties aan de top van het restaurant-overzicht.

  • Kost Bitebuddy mij als gebruiker geld?

    Zeker niet! Wij zijn helemaal gratis voor jou als gebruiker. Wij hebben verschillende afspraken gemaakt met onze partners om ons hoofd boven water te kunnen houden.

  • Help, ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?

    Voor klachten over de bestelling verwijzen we je graag door naar de bezorgdienst waar jij je bestelling hebt geplaatst. Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid en kwaliteit van jouw bestelling.

  • Ik heb een foutje gevonden, wat nu?

    We zijn pas net van start en druk bezig om ons platform te verbeteren. Werkt er iets niet of heb je een foutje gevonden, geen probleem. Geef het ons door op info@bitebuddy.nl en we lossen het zo snel mogelijk op.

  • Ik heb een idee, vraag of opmerking, hoe kan ik jullie bereiken?

    Stuur ons een mailtje op info@bitebuddy.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug!

  • Hoe is Bitebuddy ontstaan?

    Vanuit het luxe-probleem dat er soms té veel keuze is als je online eten wil bestellen. Wij zaten soms met 3 tabbladen en 3 verschillende apps voor onze neus eten te bestellen. Dat nam soms zoveel tijd in beslag. “Dit moet makkelijker kunnen” dachten we. En zo ontstond het idee voor ons vergelijkingsplatform.

Smakelijk eten alvast. Vergeet ons niet te volgen!